söndag 4 september 2011

Saker som händer för ofta för att det ska vara ok

  • Att jag spiller, om det finns något att spilla. Ketchupfläck här, chokladfläck där. You name it. Ibland vet jag inte ens hur jag har lyckats få fläckar på vissa ställen. Skillz!
  • Att mina bästa BH:ar alltid går sönder. Jodå, min favorit gick sönder idag. Hejdå bygel, hejdå BH.
  • Att alla mina byxor och leggings går sönder på insidan av låret inom två månader. Jag har numera komplex för mina lår.
  • Att jag tappar min parfym på handfatet. Hejdå handfat, hejdå tvålkopp.
  • Att jag alltid är sistaminuten och får skynda mig till bussen/tåget. Sedan sitter jag där med rött ansikte och svett som rinner i pannan och undrar varför jag ens duschade.
  • Att jag träffar på heta män på gymmet när jag precis är klar med mitt gympass och ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.

För tillfället kommer jag inte på något mer, men det finns säkerligen hundra saker till. Finns det någon igenkänningsfaktor eller är det bara jag som har det såhär?

/Hannah

4 kommentarer:

  1. Känner allt igen en del av det där jag med :P

    Har gett upp om BH nu och eftersom jag inte alltid har råd med en ny så har jag börjat ta ur den andra bygeln också om en ramlar ur. Vissa BH funkar helt ok ändå (andra får man slänga).

    Spiller inte så mycket - men det händer. Ibland ställer jag glaset längst ner i kylen när jag ska fylla på det... det har hänt att jag glömt glaset och försökt stänga dörren......

    SvaraRadera
  2. Haha, skönt att man inte är ensam om liknande saker! :D

    SvaraRadera
  3. Haha, fina fina Hannah! Du är bara mänsklig :) Och jag känner väl igen mig i det där med bussen. Eller oavsett hur jag transporterar mig och oavsett om jag är i god tid, det röda ansiktet är där ändå...

    SvaraRadera
  4. Jag vet! Men det är jobbigt att vara mänsklig ibland! ;)

    SvaraRadera