onsdag 28 september 2011

The deed is done

Gôtt! Nu är min powerpoint inskickad. Den är inte jättebra men inte jättedålig heller. Det får duga när man bara ger det ungefär en dag. Jag förstår mig inte riktigt på folk som jobbar i mer än en vecka på en presentation som ska ta 5-10 minuter (nu vet jag i och för sig inte om någon har gjort det. alla kanske är lika lata som jag?). Men, men. Deras presentationer kommer säkerligen vara bättre än min men... vem bryr sig egentligen?! Så länge det är minst godkänt. Lite så känner jag.

Förhoppningsvis går själva presentationen imorgon ok. Det är mest den jag oroar mig för. Jag gillar inte att stå framför mina kursare. Att stå framför elever funkar bra men jag gillar verkligen inte att prata inför min egen klass. Blä.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar