lördag 17 september 2011

Nationspub

Igår tyckte jag, Ute och Ashley att det var dags att träffas alla tre igen. Vi bestämde oss för att träffas på Kalmar Nation som hade pub till klockan tolv.

En glad Ashley (om hon ser den här bilden kommer hon döda mig).

En glad Ute som gick direkt på efterrätten och öl (typiskt tysk!). Sedan köpte hon en efterrätt till. Gotta love this girl!

Efter många om och men fick jag till slut den sista vegetariska burgaren. Den var riktigt god, trots att den kanske inte ser så spännande ut.

Vi hittade också Lasse och hans kompis Johan på nationen men de glömde jag ta kort på. All in all, en väldigt fin kväll. Det bästa med nationer är att allt är billigt. 40 spänn för mat, 25 spänn för en cider och 10 spänn för en efterrätt (ja, det är väl klart att jag tog en!).

Ikväll tänkte jag hälsa på Johanna i Malmö. Äta lite soppa, kanske se en film och sånt. Det blir nog finfint gissar jag.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar