tisdag 13 september 2011

EnDsville, böcker och bebisar

Nu äntligen tänkte jag visa lite vad som hände i helgen. Mest halvkassa mobilbilder men även några bilder från moster Mias studio.

När vi anlände till Stallbacken fick vi först kika lite på antologin som låg i högar.

Jag dog lite när jag såg mitt namn i boken!

Första novellen.

Andra novellen (den bästa enligt mig!).

Den tredje och sista novellen.

I söndags bar det av till mosters studio för att ta lite kort. Här är finaste brorsonen Viggo med sin mami.

Viggo tänker satsa på en boxningskarriär.

Viggo plus nalle.

I söndags kväll visade Maria mig hur man gör dumplings. Apgott! Sedan bar det av till Micke för lite gemenskap. Och som ni vet åkte jag hem igår eftermiddag.

Det var min helg det!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar