söndag 18 december 2011

Blixtbesök med paket

Erica ringde mitt på dagen och undrade om hon fick komma hit lite snabbt och ge mig en julklapp eftersom vi inte kommer hinna ses innan jag åker till Dalsland på tisdag. Jag sade självklart ja! Vid fyratiden kom hon alltså och gav mig en finfin julklapp och jag gav henne en.

Glad Erica med muminplåtburken hon fick av mig. Fylld med choklad, såklart! 

Och jag fick världens finaste kökshandduk som jag ju faktiskt har önskat mig. TACK!

Erica sade att hon tycker att jag har en så mysig lägenhet. Det brukar jag inte tänka så ofta själv, men just nu med allt julstök är den ganska mysig ändå! Mitt köksbord är överbelamrat med julklappar och julpapper.

I onsdags var jag och Karin på Ikea. Då hittade jag de här jättesöta parfymflaskorna. Bara 99 kronor!

Lite godis måste man ha. Och skålen till vänster köpte jag också på Ikea. 39 kronor. Galet!

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Jag är så glad att vi är vänner, fast vi ses alltför sällan :) //Erica

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma! <3 Och ja, det gör vi. Det får bli bättring på det nästa år, vilket ju är snart. :)

    SvaraRadera