lördag 24 december 2011

Vad har hänt sedan sist?


  • Moster Mia har tagit nya kort på Viggo:

Glader.

Spegelbilden. 

Och en inte helt övertygad tomte.

  • Vi har bakat en massa julgodis:
Mamma och jag fixade jättegoda (och mestadels) fina macarons. Jag ska försöka ta kort på de färdiga bakverken imorgon innan de äts upp.

Mamma och Isak gjorde egen marsipan igår när jag var och jobbade. Idag har jag fixat lite marsipanfigurer. Tomtar, grisar och snögubbar till exempel. Och nej, det är ingen bajskorv därbak. Det är potatisar. Ehem.

  • Vi har klätt granen:
 Härlig iPhone 3-kvalitet och allt.

Vi lade också alla paket under granen. Såklart!


Och så har jag jobbat två arbetspass. Det är nog ungefär det som har hänt sedan sist.

Och vet ni? Nu är klockan över tolv och jag kan faktiskt önska er en God Jul! Jag hoppas att alla får en fin dag, om/hur ni än firar jul.

Dags att sova. Imorgon väntar fin julfrukost och fin jul överhuvudtaget. Och jag ska få mandeln. Som alla år. Yes!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar