fredag 23 december 2011

Another Sad Day

I tisdags åkte jag "hem" till Ed i Dalsland. Dessvärre åkte inte Ute bara hem till Tyskland i tisdags, hon flyttade hem till Tyskland igen. Så himla sorgligt. Bästa Ute. Min favorittyska. Hur tusan ska det gå utan henne i Sverige? Det kommer bli så väldigt trist. Särskilt eftersom både Ute och Ashley kommer vara borta när jag kommer hem till Lund nästa vecka. Fy!

I söndags gick Ute och jag och fikade och sade hejdå till varandra. Det kändes tragiskt, fast jag kunde ändå inte riktigt greppa att vi skulle ta avsked. Vi träffades på Ariman.

Vi var lika onyttiga som vanligt!

Finaste Ute!

Hon gav mig ett kuvert som jag fick öppna när jag kom hem.

Jag fick hennes favoritte (som jag också gillar) och ett roligt gammalt vykort (med fint meddelande) från Ed som hon av en slump hade hittat på Erikshjälpen. Tack, fina du!

Ute, jag kommer sakna dig en massa, massa, massa! Men det vet du redan. Jag kommer till Berlin. Jag lovar.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar