fredag 9 december 2011

Julklappslistan

Vilka har jag köpt/fixat julklappar till egentligen? Och, ännu viktigare, vilka är kvar att handla till? Jag tänkte hjälpa mig själv att komma ihåg genom att göra ett blogginlägg med en lista som jag kan bocka av. Jag har nämligen insett att jag är lite halvdålig på att hålla koll på vanliga papper. 

Mamma
Pappa
Anders
Anna
Mormor
Farmor och farfar
Emelie
Jocke
Sebbe
Becca
Felicia
Isak
Fredrik
Carro
Viggo
Moster Mia och Bengt
Anna
Johanna
Maria

Jag kan meddela att det blir väldigt billiga julklappar i år. Men julklappar blir det och det är det som är huvudsaken. Inte huvudsaken med julen såklart; det jag menar är helt enkelt att det är tanken som räknas.

(PS: Om ni undrar varför det är så himla många namn så är det såklart för att jag har hela sju syskon! DS.)

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar