tisdag 13 december 2011

Sad day

Jag har precis varit och sagt hejdå till min fina Ashley. Finaste, bästa Ashley. Åh, jag är så ledsen nu! Hon har varit här i ett och ett halvt år och imorgon åker hon hem till USA för att fira jul. Sedan flyttar hon till Spanien i januari eller februari. Jag kan inte fatta att hon inte kommer bo här. Hon kommer inte bo i grannområdet. Det kommer inte ta fem minuter att gå dit och träffa henne. Och jag känner att vi inte har tagit tillvara på tiden. Att vi borde ha setts och umgåtts mer. Och nu kommer vi inte ses på flera månader. 

I juni kommer vi ses när hon kommer tillbaka för att försvara sin uppsats. Förhoppningsvis har jag råd att åka till Spanien innan dess, men chansen är liten med tanke på att jag inte ens kommer kunna ta fullt studiemedel. Och mycket jobb har jag inte förrän till sommaren.

Nej, fy. Det här är en sorglig dag. Och ännu sorgligare blir det imorgon när hon faktiskt lämnar landet. Jag kommer sakna henne så mycket. Finaste Ashley. I love you!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar