fredag 2 december 2011

Mina fiktiva favoritpar

I'm a sucker for love. Ni också kanske? Här kommer en liten lista med mina fiktiva favoritpar. De där som är så himla söta och som gör en avundsjuk och kärlekskrank. När jag började lista mina favoritpar insåg jag att jag har ganska många och att listan skulle kunna bli väldigt lång, men nu tog jag de första jag tänkte på, annars blir det ett himlans långt blogginlägg.

  • Amélie och Nino i Le fabuleux destin d'Amélie Poulain




  • Blaine och Kurt i Glee



  • Chuck och Sarah i Chuck

  • Elizabeth och Mr Darcy i Pride and Prejudice




  • Hermione och Ron i Harry Potter





  • Jim och Pam i The Office







  • Joel och Clementine i Eternal Sunshine of the Spotless Mind





  • John och Fanny i Bright Star





  • Juno och Paulie i Juno




Puh! Nu hoppas jag att ni känner er kärleksbombade (på ett positivt sätt!). Visst är det ganska fint med (fiktiv) kärlek ändå?

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar