tisdag 6 december 2011

It's been a bad day, please don't take a picture

Nej. Jag orkar inte. Jag är för trött. För irriterad. Och ikväll måste jag lägga mig tidigt. Inatt måste jag sova. Minst sju timmar. Minst!

Mentorn kom, såg och segrade. Eller något. Jag kände att jag fick ganska mycket kritik, den mesta befogad. Det är det som gör det jobbigt. Idag har jag känt mig kass på det jag gör och funderat på om jag verkligen borde bli lärare. Men, ja. Jag vet också att jag har svårt att ta emot kritik och att jag är typen som ältar kritik i all evighet. Jag vet också att jag får sådan här kritik för att jag ska bli en bättre lärare. För att jag inte ska göra en massa basala misstag. Och jag vet att jag fick en del positiv respons också. Det är bara så jobbigt att hela tiden bli bedömd på precis allt man gör. 

Nej, nu orkar jag inte mer idag. Godnatt!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar