tisdag 13 april 2010

Vegetarisk söndagsmiddag V

I söndags var det dags för vegetarisk söndagsmiddag V hemma hos Johanna. En mycket trevlig middag, trots att flera flickor saknades på grund av både det ena och det andra (till exempel sjukdom). Vi fick lite extra sällskap av Johannas ena sambo Maria samt deras hund Tigger. På menyn stod indisk linssoppa och karamelläpplen med glass. Apgott, faktiskt! Recepten kommer lite senare och kommer då finnas i det här inlägget, så titta tillbaka om någon dag ifall ni är sugna på linssoppa eller den goda efterrätten. Här kommer lite videoklipp eftersom jag fortfarande inte har orkat hämta min kamera (ja, jag vet!). Käss kvalitet som vanligt (at least I'm known for something!).













Här läser jag ur karnevalstidningen om hur man ska göra för att bli tjock.

Som sagt, recepten kommer senare. Nästa gång blir det vegetarisk söndagsmiddag hos Erica (feat. Helena). Datum är ännu inte bestämt, men kul (och gott!) ska det bli.

/Hannah

4 kommentarer:

  1. vad kul att du lagt upp nagra videos :) nar jag var liten ville jag vara med i P.S. minns jag (om du sag det?) men jag kom aldrig med.. videoblogg var kanske inte min grej :P

    SvaraRadera
  2. Var det när man fick låna en kamera och filma sin vardag? Isåfall såg jag det och jag ville också vara med, men kom på att min vardag inte var särskilt intressant! ;)

    SvaraRadera
  3. precis! det var med i bullen.. fast nae, bullen kanske var tidigare. men det gick nar jag gick i gymnasiet vet jag. har nog nagon litet videoklipp pa mig hemma som jag filmade nar jag gick till bussen. mycket konstnarligt ;P

    SvaraRadera
  4. Det var säkert mycket konstnärligt! :)

    SvaraRadera