fredag 9 april 2010

Pjäsrep, biljetter och örhängen

Igår var jag på rep igen. Jag fick mest sitta och vänta eftersom jag är med så lite i pjäsen. Till slut fick jag i alla fall sjunga min sång. Precis som förra gången var folk gulliga och klappade händerna när jag var klar. Vad jag inte väntade mig var vad som hände efter det. Plötsligt kommer regissören fram och kramar mig. Utan att säga ett ljud. Jag hoppas att det är något bra? Jag hoppas att det betyder att han tyckte att jag sjöng bra? Hm. Mycket märkligt.

Om en liten stund ska jag åka in till stan och köpa biljetter till pjäsen eftersom min mamma och syster kommer hit och ser den sista föreställningen. Det ska bli himla kul! Dessutom måste jag köpa örhängen som inte är tre meter långa. Som är lite lättare att sova med.

För övrigt lyssnar jag på Jimmy Eat World idag. Älska! Här kommer två av de bästa låtarna.





/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar