söndag 11 april 2010

Magnus Betnér om Anders S. Nilsson

Man har ju läst både det ena och andra om Anders S. Nilsson de senaste dagarna. Om man ska tro på allt som står på nätet är han en äcklig, gubbsjuk, pervers man med otroligt dålig kvinnosyn. Jag visste inte riktigt vad jag skulle tro, så jag frågade en person som säkerligen skulle våga säga sanningen. Jag skrev till komikern Magnus Betnér som också är Nilssons kollega i programmet Parlamentet.

Min fråga: Hej, Magnus! Jag bara undrar en grej. Om någon vågar säga sanningen är det väl du. Vad tycker du om Anders S. Nilsson egentligen? Han verkar inte ha världens bästa kvinnosyn, men man ska ju inte döma någon ohörd. Så vad tycker du?

Magnus svar: Världens bästa kvinnosyn har han nog inte och han och jag skiljer oss ganska rejält när det gäller problemet med kvinnor i humorprogram och hur man ska lösa det, men av allt skvaller som florerar på nätet har i alla fall inte jag sett något de gånger jag umgåtts med honom privat.

Riktigt schysst och modigt av Magnus att svara tycker jag. Kul!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar