söndag 4 april 2010

(delar av) Min påskafton i bilder

Jag hade som sagt inte med min kamera i helgen, men som tur var hade Malin det. Här kommer ett par bilder från dagen.

På väg till Österlen. Här ser vi glada Joan.

Ännu en reskamrat.

Det bästa på hela resan: Mr. Kyckling!

Lunch utanför Kivik.

Den här hemska bilden bjuder jag på. Jag och Johanna.

Söta Helena i sin röda mössa.

Joan dricker öl.

Här försöker vi smyga på sengångaren Helena, men det gick inte så bra.

Vi var på en konst- och designskola i Simrishamn vars elever hade utställning.

Här följde vi efter en sverigedemokratbil (?!). Nej, det var inte min idé.

Äntligen fick vi vår parkeringsplats! Helena, Joan, jag.

Joan hittade en passande huvudbonad i butiken.

Jag ville gärna till Kiviks musteri, så dit åkte vi. Joan posar.

Där fanns en fin liten trädgård.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar