torsdag 22 april 2010

Ganska lyckat

Gårdagens föreställning gick riktigt bra med några få undantag. Självklart stakade jag mig på orden när jag skulle vara berättare i början av pjäsen. Detta var första gången jag klantade till det lite och det berodde självklart på att David och mina vänner var där. Och för att de filmade. Jaja. Så kan det gå. Ridåproblem igen och efter gårdagens ridåfiasko lämpar jag över mitt ridåansvar på Mikael. Jag orkar inte mer.

David och mina tre vänner tyckte att pjäsen var riktigt bra och gillade min sång (det var vad de sade i alla fall, man vet ju aldrig!). Det känns roligt att de (antagligen) gillade pjäsen. Kul! Jag är mest glad att David inte somnade eller tyckte att den var jättetråkig. Han är ingen van pjäsåskådare direkt.

Nu måste jag fortsätta att städa med ovan nämnde man. På lördag kommer mamma och Emelie och då vill jag gärna att man kan se golvet och inte ett eller två lager av damm. Föreställning nummer fyra ikväll!

/Hannah

3 kommentarer:

  1. Den var en underbar pjäs och du var helt fantastisk när du sjöng!

    SvaraRadera
  2. Bryr oss inte om hur många lager damm det är :P

    SvaraRadera
  3. Erica: Tack, finaste Erica! :)

    Emmie: Nä, men jag gör det! ;)

    SvaraRadera