onsdag 7 april 2010

Intervjustreaken håller i sig

Gissa vad jag ska göra i sommar? Jobba i England. I Torquay! (Englands riviera) It is fooking wonderful! Det känns kul och spännande och galet läskigt på samma gång. Jag ska alltså jobba som språkreseledare i England i sommar. Ha ansvar för en massa barn och undervisa en internationell klass i engelska. G.A.L.E.T! Klarar jag verkligen detta? Jamendethoppasjagväl!

Det bästa är nog att min partner in crime också ska till Torquay. Visserligen inte exakt samma tidsperiod, men vi kommer vara där samtidigt i ungefär en vecka. Hoppas att man har lite tid att ses. Kulkulkul!

Vad tror ni, klarar jag detta? Hoppas att ni säger ja på den frågan, för jag har redan tackat ja till jobbet!

/H (glad, men orolig)

10 kommentarer:

  1. Vad skoj! Grattis! :) Klart du klarar det!

    SvaraRadera
  2. Tack! Klart vet jag inte om det är! :P

    SvaraRadera
  3. hannah! skärpning. är det någon som klarar det så är det du. du sätter ju varje kurs du ger dug in i och jante klär inte dig! ;)

    SvaraRadera
  4. Jante klär mig finfint! ;) Dessutom är jag inte så rädd för det akademiska och språkliga, snarare att ha ansvar för en massa ungar och att jag ska dö av stress eller något. Men, men. Jag antar utmaningen.

    SvaraRadera
  5. Klart att du klarar det! Du har ju flera syskon som du övat på! / A i moneybridge

    SvaraRadera
  6. du klarar kidsen också hannah!

    SvaraRadera
  7. Kul, grattis! Även kul att det är på orten där Fawlty Towers utspelar sig!

    SvaraRadera
  8. Haha, ja! :) Har själv varit där på språkresa. Jag tror att den byggnaden brann ner.

    SvaraRadera