onsdag 28 april 2010

Dagens ha-begär

Om det är något jag vill ha till sommaren så är det en fin baddräkt i retrostil. Ni vet en sådan där fin som nästan ser ut som en badklänning? En sådan vill jag ha. Problemet är att jag inte har lyckats hitta en enda fin baddräkt i Sverige. Alla som ser lite retro ut saknar den fina "kjolen" som gör hela baddräkten. Hör av er om ni råkar se någon!

Jag har däremot hittat en massa fina baddräkter i USA. Problemet är att de är ganska dyra, särskilt med frakt. Runt 700-1000 kronor får man betala, vilket känns lite saftigt för min plånbok. Här kommer några bilder på vad jag menar. Vill ha!


Baddräkterna kan man hitta HÄR eller HÄR. Hm. Ska man verkligen lägga en halv förmögenhet på en fin baddräkt? Jag vet inte. Jag bara önskar att man kunde köpa så fina baddräkter i Sverige. Då hade det blivit lite billigare i alla fall.

Vad tycker ni om baddräkterna? Och vad vill ni ha på er på stranden i sommar?

/Hannah

2 kommentarer:

  1. svinfina baddräkter. såg att halens hade nåt liknande tidigare i år, jag beställde hem men fick fel storlek. kanske fortfarande finns? ett tips bara.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har sett den baddräkten och den är fin (tro mig, jag har letat ÖVERALLT!). Fast jag hade föredragit en lite längre "kjol", eller vad man ska säga. Tack för tipset hursomhelst! :)

    SvaraRadera