torsdag 1 april 2010

Glädjerus

Jag känner mig så himla glad och tacksam över att jag får vara med i pjäsen. Idag har jag varit på pjäsrep och det var himla kul. En massa fina människor från olika länder och med olika accenter. Jag fick sjunga två gånger idag (utan mick, men med musik). Alla applåderade en massa när jag hade sjungit. Finfina människor. Jag är bara så glad över att jag får stå på scen igen. Så himla lycklig är jag! Och idag berättade regissören att jag har fått en liten "roll" till. Jag ska vara en röst i början som berättar bakgrunden innan skådisarna börjar. Dessutom får jag hitta på lite grejer själv och ändra varje kväll om jag vill (vi har nästan en hel veckas föreställningar).

För övrigt tycker jag att ni ska komma och kolla på mig (och de andra). Man kan redan nu köpa biljetter på Studentinfo i AF-borgen här i Lund. Pjäsen kommer visas från 19-24 april. Kom och kolla!

/H (klad hest)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar