måndag 18 januari 2010

Vegetarisk söndagsmiddag II

Igår var jag på vår andra vegetariska söndagsmiddag. Den här gången var det hos Johanna som hade gjort en mycket god lasagne med till exempel rotfrukter. Muy bueno! Igår var vi bara tre eftersom vår fjärde vän Helena inte kunde närvara. Vi hade det mycket trevligt ändå.

Tror ni mig om jag säger att det här var den bästa bilden jag tog på Johanna och Erica? De är i alla fall söta.

Sallad och den goda lasagnen.

Johannas roomie Malin hade bakat oliv- och fetabröd som vi fick smaka på. Mumma, säger jag bara! (jag råkar vara en brödfantast)

Och såhär såg det ut på min tallrik. Visst ser det aptitligt ut?

Typiskt. Nu blev jag hungrig igen trots att jag precis åt. Suck.

Nästa söndagsmiddag blir förmodligen om ungefär två veckor. Innan dess är det födelsedagsmaskerad hemma hos mig. Lovely!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar