söndag 31 januari 2010

HIBK...

Ok. Jag vill gå under jorden. Jag vill förtränga att det någonsin hände. Jag förstår inte varför jag utsätter mig själv för sånt här? Och varför jag blir nervös? Varför blir man nervös? Till vilken nytta? Jag förstår inte.

Jag syftar givetvis på dagens audition. Enligt mig gick den åt helvete. Jag var så sjukt kass. Jag har nog faktiskt aldrig spelat så dåligt. A new low, liksom. Kunde det inte ha varit en sångaudition istället? Det hade känts så mycket lättare. Jaja. Nu fick väl juryn dagens skratt i alla fall. Det värsta av allt är att man vet att man kan så mycket mer. Som en annan tjej sade: det är lättare att faktiskt stå på scen inför hundra människor än att gå på audition. Ja, fy.

Jag fick veta att det är rep på torsdagkvällar och söndagar. På torsdagkvällar har jag spanska så då kan jag inte. Typiskt. Men, men. Jag får nog ingen roll ändå.

Nu ska jag försöka förtränga detta. Som tur är har jag något annat att se fram emot, nämligen rep med Malin! Vi har bestämt oss för att satsa på vår duo (egentligen duos) i vår. Vi har till och med fått förslag på ställen vi skulle kunna spela på. Vi har tänkt repa ungefär en gång i veckan och se till att det faktiskt händer något. Så himla kul!

/H (HIBK!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar