torsdag 14 januari 2010

Sötnöt

Här kommer ett litet filmklipp från när jag var i Örebro och träffade familjen. Sötaste lillebror Fredrik är ganska glad och jag låter som en tönt (varför gör man alltid det när man pratar med bebisar?!). Om ni undrar varför han ler så mycket så beror det på tavlan han tittar på. Han älskar tavlor och brukar sitta/ligga och titta på dem hur länge som helst. När det plötsligt gungar eller när någon kittlar honom verkar han tro att det är tavlan som gör det. Himla smart unge med andra ord!



För övrigt är jag "klar" med min kandidatuppsats. Jag ska läsa igenom den en sista gång imorgon innan jag skickar den. Sedan slipper jag förhoppningsvis att se den igen.

/Hannah

4 kommentarer:

  1. Så sööööt!

    Kan du maila mig den filmen? Ska se om det går att ladda upp den till galleriet på hemsidan :) Så finns allt på samma ställe.

    SvaraRadera
  2. haha shit vad läskigt! du låter nästan exakt som jag brukar låta på film! och då menar jag inte gulligullbebis-pratet (eller kanske det också :P) men din röst är sjukt lik min haha

    SvaraRadera
  3. Ja, det var läskigt! Vi kanske är samma person?! ;) Vi har ju trots allt nästan samma namn! :P

    Nu måste du lägga upp en videoblogg, ok?!

    SvaraRadera