måndag 11 januari 2010

Dagens ångestfaktorer

  • Att få en massa post och info från Uppsalas universitet som jag, som det ser ut just nu, inte ska gå på. Did I make the right choice?! Hur som helst kan jag tänka på detta till den 15:e april då det är sista ansökningsdagen inför höstens kurser och program. Programmet finns kvar. Breathe in, breathe out.
  • Att inte riktigt veta om man hinner lära sig allt till tentan på lördag. Om jag inte gör det och skippar den borde jag ägna mig helhjärtat åt att redigera kandidatuppsatsen som ska vara inne senast på fredag. Jag måste helt enkelt bestämma mig. Ångest.
  • Att ställa sig på vågen och se så höga siffror att man nästan svimmar. Dags att börja röra på fläsket. Tyvärr blir det nog först nästa vecka (fast jag har i alla fall börjat gå lite mer igen!).
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar