söndag 3 januari 2010

Oh maj gadd!

Kände mig helt generad när jag såg att Linus Fremin har länkat hit. Under sin rubrik de läser mig/och jag dem. Han är lite av en idol; han skriver om så bra och viktiga saker. Dessutom skriver han så galet vackert att jag vill stjäla alla hans ord (dock inte alla hans erfarenheter eftersom de ofta är riktigt hemska). Jag tycker att ni ska gå in och läsa lite i hans blogg.

Gud, vad jag skäms över min fula blogg som vid långa perioder bara är en skolblogg (och då oftast en hataskolanblogg). Jag kan så mycket mer. Och jag bryr mig om så mycket mer (genus, veggo, musik, politik och djurrätt till exempel). Men var finns tiden? Skolan tar all min kraft just nu. Och apropå det bör jag fortsätta med min kandidatuppsats nu. Om drygt 24 timmar ska den vara inskickad. Yikes. Jag hade behövt en native English speaker imorgon.

Tack för nu!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar