lördag 9 januari 2010

High tech-problem och opponering

Jag vet inte om jag gillar min nyinköpta videokamera. Nog för att jag vill ha bra bild (HD), men jag gillar inte att man kan se varenda liten por jag har i ansiktet. Och min rosaglänsande, vinterfnasiga hy. Hm.

För övrigt gick opponeringen igår bra. Eller ja. Jag satt där som ett fån när jag opponerade på respondentens uppsats vilket jag helst vill förtränga, men min opponent var i sin tur sjukt snäll mot mig och min taffliga uppsats. Hon sade flera gånger att hon verkligen gillade den och att det var en riktigt bra uppsats. Märkligt, men härligt! Efteråt blev det lite utgång och sedan spontan hemmafest med några av kursarna. Mycket trevligt och inte en dag för tidigt att ta tag i kurssamhörigheten (med tanke på att kursen nu är över!)!

Idag har jag slappat. Dagens stora nöjdhetsfaktor är utan tvekan att käka (bakfylle)pizza när man kollar på ett nytt avsnitt av Ugly Betty. Love it!

Dagens enda nackdel: min kropp skriker fortfarande efter fett. Helst smält ost får jag för mig. Dags att gå till Willys snart...

Om en vecka är min hösttermin över! YAY!

/Hannah

2 kommentarer:

  1. du är kanske den enda jag känner som förtjänar att slappa nu. enjoy!

    SvaraRadera
  2. Haha! Och ändå är det en knapp vecka kvar! Sitter och redigerar kandidatuppsatsen som ska vara inne för sista gången på fredag. På lördag är det latintenta, men efter den har jag en dryg vecka ledigt! WUNDERBAR!

    SvaraRadera