torsdag 21 januari 2010

6 saker man kan göra istället för att göra det man borde

(varför göra det man borde när man kan göra helt andra, oviktiga grejer?!)

1. Leta billiga flyg- och hotellpriser till Paris. Like that's gonna happen... (säg till om ni har något tips, särskilt på billigt flyg!).

2. Gå in och kolla i Ladok stup i kvarten för att se om betyget för kandidatuppsatsen har kommit in än.

3. Kolla på gamla kort som syster skickar via intrawebbarna.

4. Fundera på varför folk är så dåliga på att RSVP på Facebook. Jag menar, 10 personer som ännu inte har svarat om de ska komma på lördag eller inte?! Dålig stil. (ja, syster och bror, jag tänker på er också!) Répondez S'il Vous Plaît!

5. Hitta och kolla på nya tv-serier. Nu har jag börjat titta på två till (True Blood och Misfits), vilket betyder att jag nu följer 1002 serier. Jepp.

6. Skriva meningslösa blogginlägg.

God. Natt.

/H

4 kommentarer:

  1. Facebook? Vad är det?

    Loggar nästan aldrig in där om jag ska vara ärlig. Och efter vår konversation idag om mina finanser trodde jag att det var ganska obvious att jag inte kan komma :P

    Och för flygbiljetter: norwegian.se
    Kolla lågpriskalendern (under den stora annonsen i mitten).

    SvaraRadera
  2. Jaja, jag vet att du är pank, men du borde ändå RSVP! :P Det är därför man ser till att man får ett mail om man får en inbjudan på Facebook. Så att man inte missar något!

    Ska kolla sidan! Tack!

    SvaraRadera
  3. 1002 serier? haha, och jag som trodde jag var serienaddict :)
    och jag gillar dina inlägg, seriösa eller ej. sådetså!

    SvaraRadera
  4. Härligt att höra att du gillar mina meningslösa inlägg! ;)

    SvaraRadera