onsdag 20 januari 2010

(morgon)Dagens glädje + orakade ben

CSN tomorrow! Det ska bli galet skönt med lite pengar nu. Nu har jag råd med min födelsedagsmaskerad också, vilket är ett plus.

Min långa att-göra-lista är fortfarande lång. Hm. Imorgon får jag köra på helt enkelt. Wish me luck!

För övrigt är Mo'Nique en jädrigt cool kvinna som vågar visa upp sina orakade ben på röda mattan. Fatta hur mycket skit hon har fått för det! Från rädda människor som uppenbarligen inte klarar av att se naturlig hårväxt. Det är märkligt att folk ska hålla på att dissa folk som inte rakar benen. Jag har svårt att tro att Mo'Nique går runt och kallar folk äckliga och onaturliga om de faktiskt rakar benen. Men det värsta av allt är att ingen hade höjt på ögonbrynen om hon hade varit man. Jag kommer aldrig förstå skillnaden mellan hår och hår.

/Hannah (bitterfotze)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar