tisdag 14 februari 2012

Sötsug

Dagens dummaste måste vara att gå in på den här bloggen när jag känner mig akut sötsugen. Dumt, dumt, dumt! Jag tror att jag är så sötsugen för att det är Alla hjärtans dag och alla skyltar med vad de käkar för onyttigt. Dessutom bjöd de på vaniljhjärtan på praktiken (som jag älskar!) men dem skippade jag såklart när jag nu har bestämt mig för att undvika sötsaker. Men vissa dagar, som idag, är riktigt jobbiga. 

Om exakt en vecka är det fettisdagen och jag tror att jag kanske ska ta månadens första och enda sötsaksdag då. Köpa mig en semla på något konditori. Jo, det låter som en bra idé!

Är jag den enda med sockercravings? Det hela är ju fullständigt vansinnigt, men vad ska man göra? Nu har jag hur som helst klarat drygt två veckor utan sötsaker, going on three.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar