måndag 6 februari 2012

Några småsaker

Det händer inte så mycket just nu. Jag har praktik och försöker lägga mig i tid. Och så försöker jag orka laga mat och fixa vardagsgrejer i min enkla boning. Det är mest det som händer. Idag fick jag veta att jag ska hålla i fem lektioner den här veckan, inte tre som det verkade som tidigare. Men det är bra. Jag behöver all träning jag kan få.

Igår åkte jag ut till köpcentret Nova Lund och spenderade 650 spänn på sulor som är gjutna efter mina fötter. Det gör man på Intersport och det tar knappt tio minuter. Jag tror att sulorna gör stor skillnad, i alla fall för fötterna (det känns i alla fall ovanligt!). Jag hoppas också att det kommer märkas lite på ryggen. Personen som hjälpte mig konstaterade att mina hålfötter är så höga att det egentligen inte finns några skor som kan ge mig tillräckligt med stöd. Inte så kul att höra men desto bättre att få veta. 

Annars är det som sagt inte så mycket som händer. Imorgon ska jag visserligen till Malmö och äta soppa. Som vanligt. Som sig bör.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar