onsdag 22 februari 2012

När huvudvärken bestämmer över ens liv

Fy, vad irriterad jag blir! Om några minuter skulle jag egentligen ha börjat träningsveckan på gymmet och provat på ett pass som heter Step Dance (step-up med bräda, inte steppdans!). Istället sitter jag nu här och ska dricka lite Treo i vatten. Blä. 

Problemet med min huvudvärk är att jag får ont i ena tinningen och att det blir värre när jag rör mig. Om jag går fort eller hoppar dunkar/bultar det bara mer i tinningen, vilket är riktigt obehagligt. När det gäller många andra krämpor brukar ju rörelse hjälpa, men inte i det här fallet. Suck.

Ja, det här är ett klagoinlägg. Jag tycker bara att det är så typiskt att huvudvärken kommer som ett brev på posten fem minuter innan man ska packa träningsgrejerna. Dessutom är det försent att avboka, så nu får jag en prick också. 

Ibland har jag trott att jag får huvudvärk av sötsaker. Men om det är fallet måste jag ha fått det av majsen jag åt till middagen. Majs är i och för sig väldigt sött, men ändå?

Äsch. Nu ska jag läsa lite och hoppas att huvudvärken försvinner. 

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar