lördag 18 februari 2012

10 saker som skulle vara roligare än att läsa kurslitteratur


  • Gå på fest eller maskerad.
  • Gå på bio.
  • Kolla på film.
  • Kolla på tv-serier.
  • Ha spelkväll med fina vänner.
  • Spela och sjunga.
  • Spela in när jag spelar och sjunger.
  • Börja skriva på en bok.
  • Läsa skönlitteratur.
  • Pussa på en söt karl.

Men nej. Jag måste läsa idag, imorgon och på måndag. Plus att jag måste göra en ganska stor uppgift innan tisdag som ska redovisas både muntligt och skriftligt. Nåväl. Jag varvar med lite tv-serier. Så att jag inte dör av tristess (fast nu var jag lite väl taskig. den här litteraturen är ok men jag tycker mest att det är jobbigt att jag läser så sakta och att jag har mycket som ska plöjas igenom).

Förresten tog jag er tystnad som ett stort fett NEJ och kommer därför inte skriva ett inlägg med tips om serier. 

Skulle ni hellre göra något annat idag?

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar