söndag 14 mars 2010

When there's nothing else to do

Jahapp. Då innehåller min önskelista på Bokus mer än 100 artiklar. Det var ju bara en tidsfråga. Med önskelista menar jag inte att folk ska köpa alla böcker till mig (det får folk gärna göra, förstås!), utan snarare att jag ska ha koll på vilka böcker jag vill köpa när det finns pengar till det. På listan finns allt från klassiker jag ännu inte har läst, klassiska detektivböcker, sannsagor, andra sagor, fina boxar, fina utgåvor av Pride and Prejudice, franska böcker, språkböcker, svenska klassiker till feministiska böcker. Åh, nu blev jag verkligen sugen på att beställa böcker! Bäst att vänta till studiemedlet kommer.

The Book of Lost Things står också med på min önskelista.

Vilken bok/vilka böcker står högst upp på er önskelista? De jag har länkat till här ovan är bara godtyckligt valda. Det är riktigt svårt att bestämma vilka böcker man ska köpa när man bara har råd med ett par stycken.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar