tisdag 2 mars 2010

Dagens fynd (eller Hannah leker modebloggare)

Idag var jag och David i Malmö och besökte både Weekday och Monki. David handlade jeans på det förstnämnda och jag handlade fina klänningar och en t-shirt på det sistnämnda. Jag blev kär i klänningarna och var tvungen att ha dem. Dessutom har jag nu två outfits att välja mellan på lördag när det är dop. Härligt! Titta och njut (och klicka på bilderna om du vill se dem lite större).

Cupcakes och knappar, kan man hitta en finare klänning!?

En röd sailordress. Älskar'n.

Jag är så mycket finare i svartvitt (samt huvudlös!).

Och ett stycke randig t-shirt med fin ficka.

Om någon skulle undra kostade klänningarna 250 kronor vardera och t-shirten kostade 150 kronor. A bargain, tyckte jag! Vad tycker ni om mina nya kläder?

/Hannah

4 kommentarer:

  1. Den översta var helt underbar på dig! Du fick fin kropp i den och den var så söt!

    SvaraRadera
  2. åhh snygging! jag vill också ta cupcakeklänning, får jag härma? ;)

    SvaraRadera
  3. Jag visste väl att du skulle gilla den, Johanna! Självklart får du härma!

    SvaraRadera