lördag 27 mars 2010

Patetisk påsk, nej tack!

Jag kände missmod när jag kollade på SJ och Swebusexpress inför påskhelgen. Jag kan nog inte åka till familjen. Antingen får jag betala drygt 1000 kronor eller så får jag sitta på en buss i runt nio timmar. Per väg. Det såg ut att bli en patetisk påsk med en massa godis, jag och en film eller två (David ska tydligen LAN:a i Helsingborg eller något annat nördigt). Som tur är bjöd bästa Johanna med mig på påskmiddag med lite vänner i Kristianstad. Så himla fint och så himla kul! Jag hade nästan förlikat mig med tanken på att moffa godis själv, hur patetiskt det än kan te sig. Jag gillar både godis och ensamhet framför tv:n, åtminstone i lagom dos. Men påskmiddag i Kristianstad känns så mycket bättre. Tack, Johanna!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar