fredag 19 mars 2010

Jag MÅSTE vinna en Bloggie!

Egoina har en tävling där hon lottar ut en Bloggie (en liten videokamera som är gjord för videobloggning). Det är ju uppenbart att det är jag som ska vinna den här kameran (ehe...). Motivering? För att jag så himla gärna vill kunna lägga upp filmer där jag spelar piano/gitarr och sjunger på bloggen. Egoina hade kunnat bli the maker of a star (vem vill inte det, liksom?!). Jag tycker faktiskt att jag förtjänar en Bloggie. Jag köpte till och med en videokamera i detta syfte för flera tusen som jag sedan märkte var kass. Den vill bara filma när det är riktigt ljust. Den funkar alltså inte på kvällen, även om alla lampor är tända. Min webkamera är ännu värre. Helt osynkad med ljud och bild. Så, Egoina, snälla ge mig en videokamera! Jag bor i Lund, så jag kan till och med komma och hämta kameran i Landskrona (det betyder inget porto för dig! win win!). Dessutom lovar jag att skriva en låt till dig, Egoina, och lägga upp här på bloggen om jag vinner videokameran. Sådetså!


/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar