onsdag 24 mars 2010

Social Siberia

Åh, nu kan man äntligen lyssna på Social Siberias debutalbum på Spotify. Tryck HÄR om ni vill lyssna lite. Jocke kommer från Ed och gick i min klass i nio år. Han är nog det mest begåvade som någonsin har bott i Ed. Faktiskt. Jag önskar verkligen att jag kunde skriva så bra låtar. Då kanske mer än en person hade velat vara med i mitt band (ehe... fast jag är galet glad att du är med i mitt band, Malin, tro inget annat! du är bäst!).

SOCIAL SIBERIA

Nu lyckades jag göra det här inlägget till ett egosnyftinlägg om mig själv. Det var inte meningen. Lyssna på Social Siberia och dö lite. The Bitter Pill är nog min favorit. Och kanske 17. Åh. Vilken röst. Vilken jävla begåvad människa.

/Hannah (nämenjagärinteallsavis!)

4 kommentarer:

  1. Håller så med! The bitter och 17. Känner mig nästab lite pinsam, men de är så bra!!

    SvaraRadera
  2. Haha, varför skulle det vara pinsamt?! :)

    SvaraRadera
  3. Man kan ju hoppas! :P Fast det tror jag inte.

    SvaraRadera