måndag 8 mars 2010

Bilder från Örebro

David tog en massa bilder på mig och Fredrik, men jag såg hemsk ut på alla, så istället visar jag bilder där nästan bara Fredrik syns.

Fredrik är bara 4 månader men vill gärna försöka gå ändå.

Här håller han på att somna i min famn. Söto!

Jag älskar den här bilden!

Om man är trött kan man suga på tummen...

...och vips så har man somnat!

Höjdpunkten på dopet var när Fredrik började käka på prästens hand. Jag och Emelie kunde inte hålla oss för skratt.

Detta hade man inte sett i Eds kyrka i alla fall! En uteliggare som sover i en av kyrkbänkarna. Så är det med stadskyrkor.

Här har Fredrik precis fått en av våra doppresenter, nämligen en pärltavla med motiv Fredrik som David har gjort.

Man blir trött av dop, presenter och ståhej. Här sover Fredrik hos sin fadder. Armbandet fick han i doppresent.

Fredrik brukar kallas för "ankläppen". Här ser man verkligen varför!

Finaste ungen i stan kan flyga också.

Jo, tack, jag vet, min bror är übersöt! Nu ska jag duscha, sedan tentaplugga och efter det ta mig till skolan och sista föreläsningen innan torsdagens tenta.

/Hannah (stolt storasyster)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar