söndag 7 augusti 2011

Spännande!


Vid tvåtiden inatt åkte min bror, hans flickvän och min mamma till BB. Bebisen verkar komma idag, på beräknat datum. Ovanligt!

Det känns så himla spännande. Jag sitter som på nålar. Vi har inte hört något på ett tag, så vi vet inte hur det går. Kanske föds bebben just nu, kanske tar det hela dagen. Jag längtar tills vi får veta vad det är för en person som gömmer sig i Carros mage. Mitt första syskonbarn!

Typiskt att jag ska jobba hela eftermiddagen och kvällen. Lätt att jag kommer ha på min telefon när jag jobbar.

Såhär ser jag ut just nu och kommer antagligen göra resten av dagen. Det kommer bli svårt att jobba med händerna på ansiktet, men vad tusan.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Här har du charmören =)

    http://ladda-upp.se/bilder/509/

    Mvh Jocke

    SvaraRadera
  2. Vilken sötnöt! Den ska jag stjäla! :)

    SvaraRadera