måndag 8 augusti 2011

Idag har jag...

... trott att jag bara skulle jobba fem timmar imorgon. Det står nämligen på schemat. Tyvärr står samma tur på en annan persons schema också, så jag får helt enkelt jobba åtta timmar trots allt.

... vaknat lite försent. Antagligen för att jag har haft lite sömnbrist.

... längtat efter sötaste Viggo. Kan han inte komma hem snart?!

... spelat upp Google ftw för mamma som tycker att den är apbra. Gôtt att någon gillar den.

... kommit fram till att jag måste göra bra videos i höst. Har därför laddat hem ett ok videoredigeringsprogram. Bara ok inspelningsmöjligheter som saknas. Heh.

... ojat mig för att jag åker hem om mindre än två veckor. Galet!

... gått runt sjön efter att ha varit en väldigt dålig motionär i ungefär en vecka. Fy mig!

... budat på Tradera med mamma. Första barnbarnet, ni vet.

... varit på vikariefika på jobbet. Har också sagt hejdå till ett par arbetskollegor. Det känns märkligt!

... varit uppe för länge. Som vanligt.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar