tisdag 16 augusti 2011

Ibland glömmer jag att jag har en blogg

Ja, vad ska jag säga? Oops? Jag har jobbat en del nu och då hinns det inte med så mycket bloggande. Det blir särskilt svårt när internetuppkopplingen inte fungerar som den ska (åh, jag saknar min internetuppkoppling i Lund!).

Två nätter till att jobba, sedan är jag klar med sommarjobbet. Yay! Det ska bli så skönt att komma hem på lördag. Saknar alla därhemma. Och min lägenhet. Och det ska bli så spännande att börja ett nytt program (antagligen mitt sista!) och träffa nya människor.

Jag tänker att hösten kommer bli fin. Bokcirklar, söndagsmiddagar, fester, Malmö i överflöd, nationerna i Lund, vackra höstdagar på kullerstenarna i Lunds centrum, nya bekantskaper blandat med de gamla fina. Det kommer bli bra, det vet jag!

Imorgon förmiddag ska jag åka och hälsa på Emelie, Carro, Jocke och Viggo. Vet inte hur jag ska klara mig utan Viggo när jag åker hem. Fy.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar