lördag 27 augusti 2011

Aj

Att gå till gymmet efter en hel sommar utan styrketräning funkade ok. Igår. Idag har jag sjuk träningsvärk, särskilt i armarna. Jag kan liksom inte lyfta armarna utan att grimasera. Och magmusklerna. Usch.

Skönt dock att veta att man faktiskt har några muskler. Någon nytta gjorde träningen i alla fall.

Jag hade tänkt gå och simma idag, men nu vet jag inte. Om jag inte kan röra armarna liksom?

För övrigt var pjäsen Bäverblues igår sjukt bra och rolig. De stereotypa manskaraktärerna gjorde min dag. Tyvärr var det någon galen pundare (en man, vad annars?) som störde, särskilt under samtalet efter pjäsen. Samtalet blev plötsligt ett forum för Tourette's. Men på det stora hela var det en underbar kväll tack vare en sjukt bra pjäs. Bästa Malin var sällskap. Och jag fick träffa min fina vän tillika födelsedagsbarnet Johanna som vanligtvis är i Stockholm.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar