torsdag 25 augusti 2011

Mobilbilder från Malmöfestivalen

Lite bilder från Malmöfestivalen av varierande kvalitet.

I söndags tittade jag och Johanna på Billie the Vision and the Dancers. Jättebra konsert!

När jag kom hem försökte jag ta en bild på min fina vintageklänning, men det gick inte så bra. Jag ser mest gravid ut. Knappen fick jag av finaste Johanna och på den står det: hej Hannah, jag har saknat dig. Åh!

I måndags var det bästa punkdagen och vi började med Bouncing Souls.

Sångaren hade inget emot närkontakt med fansen.

Bästa Maria och Ashley var såklart med.

Sedan blev det dags för underbara No Use For A Name.

Tony Sly = mumma.

Maria dog lite under konserten: "Vi kollar på No Use, Hannah!"

Ashley var också glad.
Söta Lisa och Karin hängde också på.

Jag var ganska ful, men väldigt glad!

Galne Patrik var också med. I alla fall innan han försvann spårlöst.

Till sist fick vi se mitt favoritband: NOFX! Åh, det var så himla bra! Tyvärr var detta den bästa bilden på dem (!).

Det var nog bästa måndagen någonsin. Thank God it's Monday, liksom. Yeah, let's go to the punk rock show!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar