söndag 14 augusti 2011

De senaste dagarna har jag...

... fixat och trixat med min magisteruppsats. Ikväll måste jag skicka in den. Jag får både ångest och lyckokänslor av den tanken. Nu ska jag bara bli klar med innehållsförteckningen och läsa igenom den ett par gånger. Sedan är det bara att maila den. Iiiih!

... hjälpt mamma att städa lite eftersom vi får gäster idag (mammas moster och hennes man).

... varit på en duofest: Emelies födelsedagskalas och Viggos välkommen-till-världen-kalas. En massa presenter, tårtor och kakor. Dessutom lekte vi alla-håller-bebis. Finfint!

... gått runt sjön.

... varit ledig. Så himla skönt att ha en ledig helg. Bara fyra dagar kvar att jobba, varav två nätter. Jag fattar inte att så mycket av sommaren har gått.

... längtat hem och till Malmöfestivalen. Jag kommer vara i Lund på lördag eftermiddag. Galet efter såhär lång tid!

... tänkt att jag kommer sakna Viggo så himla mycket när jag åker. Lille sötnöten.

Vad har ni gjort?

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar