fredag 19 februari 2010

Röda tulpaner

Efter en ganska pissig dag, särskilt efter tandläkarbesöket (hej, jag heter Hannah och jag har "godishål" enligt tandläkaren), blev jag riktigt glad och överraskad när David kom hem med en bukett röda tulpaner. Tack älsklo! Han hävdar att detta inte hade något att göra med Alla Hjärtans Dag och mitt inlägg om den dagen. Jaja. Om han säger det. Hur som helst en mycket fin gest och mycket fina blommor. Jag blev påmind om att vi måste köpa en vas eller två.


Om en liten stund tänkte jag gå och köra ett styrkepass på Nautilus med min (spansk)kursare Lina. Efter det blir det dusch (duh!) samt Lost och någon film tillsammans med lite snacks (salt, inte sött! annars dödar min tandläkare mig). Härligt! Jag älskar när en dag som började dåligt slutar riktigt bra. Vad ska ni göra ikväll och/eller i helgen?

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Det kanske inte hade så mycket att göra med alla hjärtans dag inlägget utan det du skrev innan detta :P Lät som du behövde lite uppmuntran!

    SvaraRadera
  2. Det hade han faktiskt inte hunnit läsa, så det var det nog inte! :)

    SvaraRadera