söndag 7 februari 2010

Bittersweet

Jag har haft en mycket fin helg i Borås och Göteborg. Konserten var helt underbar och det var så himla kul att umgås med Maria för en gångs skull. Om mindre än två veckor flyttar hon till Kina igen och vi kommer inte ses förrän om ungefär ett år. Så himla trist. Särskilt när det är en av mina allra bästa vänner. Fina Maria (och pojkvännen Louis, såklart!). Dessutom fick jag träffa Patrik igen som bor ganska nära Marias pappa i Borås. Han piercade mina öron idag. En mycket bra man!

Det har som sagt varit en mycket bra helg, men det är svårt att känna någon glädje alls när man får höra/läsa att det ser mörkt ut för Carro igen. Jag önskar att jag kunde göra något. Men det kan jag ju inte. Kan det inte sluta bra? Som i filmerna? Det hade varit bra. Det hade behövts. Det är så det måste bli. Den här sagan får inte sluta dåligt. Jag hoppas och jag tror på dig, Carro! Kom igen nu! Visa läkarna att du faktiskt finns därinne!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar