fredag 19 februari 2010

Gym-Hannah

Herrejisses. Detta är inte klokt! Jag kom precis hem från gymmet och direkt efter mitt styrkepass kände jag en helt otrolig eufori. Det är ju roligt! Det går ju bra! Det går så fort! Det är helt enkelt fantastiskt! Tänka sig att jag hade sådana fördomar om gym. Det här är något av det bästa jag har gjort. Jag hade lätt kunnat träna lite till. Simma lite, eller något. Men det är ju fredag. Jag sparar mig till söndagens konditionspass (afro).

Det gick som sagt bra idag. Jag klarade alla nya vikter och kan därför höja dem till nästa gång. Jag gillar framsteg! Det enda problemet var väl att jag hade glömt hur man skulle använda de flesta maskinerna. Som tur var hjälpte söta Lina mig med allt. Om ett par gånger så kommer det nog sitta bra. I hope so.

Jag känner mig som en helt omvänd människa. Underbart!

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag kunde ha det så! Avis på dig! Något är ju fel i min kropp så saker som man ska bli pigg av gör mig inte pigg. Minns när det var så. Man kunde gå ut och gå en timme eller gå till gymmet och efteråt kände man sig så fräsch och pigg.. Nu när jag är ute och går eller på gymmet så vill jag bara ramla i hop i en hög när jag kommer hem..

    Men glad att du gillar gymmet, det är så mycket lättare att fortsätta då - när man känner att det gör något :)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du får känna så snart igen. Förhoppningsvis kommer det kännas bättre när du inte har ont i foten hela tiden. Dessutom tror jag att det kan vara riktigt jobbigt i början, men att det blir bättre efter ett tag. Hur som helst hoppas jag att du får känna som jag snart!

    SvaraRadera