torsdag 11 februari 2010

Cinema

Bio, bio, bio! Det ska bli mycket bio i vår, det har jag bestämt. Jag älskar nämligen att gå på bio. Dessutom satsar jag på att bli guldmedlem i Bioklubben. På måndag ska förhoppningsvis jag och Johanna gå på en förhandsvisning av I Love You Phillip Morris med Jim Carrey och Ewan McGregor. Jag håller tummarna för att vi får biljetter idag. Sedan har jag och David precis köpt biljetter till världspremiären (eller i alla fall världspremiärdagen!) av Alice in Wonderland med Johnny Depp, Helena Bonham Carter och Anne Hathaway den 3:e mars. Så himla kul! Jag älskar bio.





/H

2 kommentarer:

  1. hejsan. Var fick ni tag på världspremiär biljetter?

    SvaraRadera
  2. Det är på världspremiärdagen vi ska se filmen, så det är nog inte den första föreställningen. Vi köpte biljetterna på SF:s hemsida igår.

    SvaraRadera