onsdag 16 december 2009

Problemas

Vad gör man när latinläxan känns som rena grekiskan? Hallå, det är väl ändå latin jag läser?! Jag kan typ tre grekiska ord.

Stress och press, press och stress. Ska packa en massa idag. Borde skriva minst en uppsatssida också eftersom jag ska träffa min handledare en sista gång imorgon. Det vore ju bra om jag kunde visa att jag har gjort något den senaste månaden, menar jag. Först måste dock latinläxan bli klar. Sedan ska jag och min partner in crime försöka ta oss till skolan i snö(o?)vädret. Den sista latinföreläsningen innan jul är nämligen idag. Två timmar. Jag har egentligen inte tid, men jag måste ju gå dit.

Hm. Jag vet inte riktigt när jag ska hinna allt om jag ska vara ärlig. Och det hjälper inte att slösa tid på att skriva ett blogginlägg av någon anledning.

Wish me luck!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar