lördag 19 december 2009

Kärt återseende

Iiiih! Jag ska kanske träffa min fina Maria och hennes australienske karl imorgon förmiddag! Hoppas nu att det blir av. Jag har inte träffat min fina vän på hur länge som helst eftersom hon har bott i Australien det senaste året (och innan dess i Kina! kort sagt: så långt ifrån mig som möjligt). Av en slump råkade de vara i Askersund ett par dagar nu när jag är i Örebro. Purrfect, så att säga! Gud, vad jag har saknat henne. Jag hade nog förträngt det. Finaste Maria som kanske är den av mina vänner som är mest lik mig. Eller? Nu kanske jag pratar strunt. Hur som helst kommer det bli ett kärt återseende!

(ja, jag vet! klockan är snart ett på natten och jag borde sova eftersom jag ska upp tidigt, men jag fick något konstigt ryck och fortsatte skriva lite på uppsatsen. idag har jag skrivit drygt 1,5 sidor)

Guten Nacht.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar