torsdag 31 december 2009

3 saker som gör mig sjukt nöjd och glad

  • Jag har kommit på världens bästa födelsedagsfestidé. Maskerad! (I love it!) Vänta bara tills ni får veta vilket superbt tema jag har kommit på!

  • Jag såg Avatar idag. Den var långt över förväntan. Mycket bra!

  • Jag (eller snarare David) har hittat en riktigt bra och billig videokamera. YouTube och videobloggar, here I come! (förhoppningsvis)

Och imorgon (idag) fyller lillasyster Becca 14. Och det är nyårsafton. Och för första gången på flera år ska jag inte spendera nyårskvällen med vänner, utan med (delar av) familjen. Märkligt, men säkert lika bra som något annat. Det värsta jag vet är sådan där nyårsfestångest. Var ska man vara? Vad ska man göra? osv. Man kommer alltid på det lite sent. "Ja, just det. Nyår om en vecka. Hm..."


Idag skulle jag ha lagt mig i tid, men icke. Suck på mig.


/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar